جوانسازی واژن

با افزایش سن و كاهش توليد كلاژن و پير شدن سلولهاى فيبروبلاست ، هر یک از دستگاهای بدن ( پوست ، قلب ، ريه ) ، دچار تغییراتی می شوند . شل شدگی بافت واژن نیز از جمله علایم و نشانه های ناخوشايند دستگاه باروری بانوان می باشد. بدترین حالت وقتی است که ، این گشاد شدن واژن و شل شدگی بافتی با بی اختیاری ادرار ، افتادگی رحم و یا افتادگی مثانه توام شوداين مسئله در زندگى زناشويي بسيارى از بانوان ايجاد اختلال كرده و بطور غير مستقيم ريشه انبوهى از مشكلات اجتماعى و خانوادگى مى باشد.در مطالعات انجام شده 50% خانمها پس از يائسگى دچار خشكى و سوزش واژن ، عفونتهاى ادرارى و درد در هنگام نزديكى هستند و در كل كيفيت زندگى در آنان پايين تر است . اين روش ميتواند خارش و سوزش ناحيه واژن را كه ناشى از خشكى آن است برطرف كند.در سالهای اخیر ، جراحی زیبایی واژینال به ویژه لابیاپلاستی و واژینوپلاستی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تاكنون هميشه از جراحى پلاستيك جهت ترميم تغییرات ظاهرى ناحیه ولو و واژن که در اثر عوامل ارثی- بارداری یا ناشی از افزایش سن می باشد، استفاده ميشد.اما جدیداً از روشهاى ليزرى نوينى براى درمان مشکلات مذکور در ناحیه ولو و واژن استفاده ميشود ، که روشی امن و غیر تهاجمی است ،و منجر به بازسازی مخاط واژن به طور سرپایی می شود. در این روش نتایج بسیار عالی بوده و بانوان به فاصله یک ماه بعد از یک جلسه درمان، به میزان زیادی آرامش و رضایت را به دست خواهند آورد،البته برای تکمیل دوره درمانی نیاز به 3 جلسه با فواصل یک ماه است. این وسیله بافت مخاطی ناحیه تناسلی را به حالت قبل از یائسگی باز میگرداند

جوانسازی واژن با دستگاه مونالیزا تاچ کمپانی DEKA ایتالیا جهت رفع تیرگی،جوانسازی، و خون رسانی،درمان افتادگی رحم و مثانه، بی اختیاری ادرار،تنگی واژن، جراحی لابیا پلاستی بدون درد،عارضه،بیهوشی و بستری با بهترین کادر پزشکی در گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم